TRE RESOR – TUSEN VÄGVAL

Här ska det stå lite kort om hur vi behärskar hela resan. Och en massa bra text. Sen bör man inflika nånstans att man behöver inte åka hela resan, utan det går bra att kliva på mitt på om man redan gjort några av resorna. Här ska det stå lite kort om hur vi behärskar hela resan. Och en massa bra text. Sen bör man inflika nånstans att man behöver inte åka hela resan, utan det går bra att kliva på mitt på om man redan gjort några av resorna.

resan på webben mobil-enbart

Varumärkesresan

Här lägger vi grunden till ett framgångsrikt och målinriktat varumärkesarbete. Det är här vi skapar förutsättningarna för den kommunikation vi sedan jobbar med i nästa resa. Allt i syfte att öka vår konkurrenskraft genom relevanta och attraktiva budskap till kunden.

Köpresan

I dagens digitala värld är det oerhört viktigt att ha koll på sina kunders köpresa, som är mer komplex idag än tidigare. Var börjar den? När tas beslut om köp? Det är helt enkelt en kartläggning av kundens beteende, från informationsinsamling kring produkten till köp. Vi reder ut vilka kanaler kunderna rör sig i och var och när vi måste synas med relevanta budskap.

Lojalitetsresan

När kunden väl är kund börjar nästa resa. Nu gäller det att fortsätta uppmärksamma kunden och att bygga lojalitet så att kunden kommer tillbaka. Det gäller att målmedvetet lyssna till kundernas erfarenhet så här långt och att samla in information så vi ständigt kan förbättra kundrelationen. Det är betydligt billigare att behålla kunder än att hitta nya.

Analys/Kunddialog

  • Lyssna & Lär
  • Trend- och omvärldsanalys
  • Målgruppsanalays
  • Konkurrentanalys
  • Varumärkesanalys
  • Kundens köpresa
  • NKI
  • NMI
  • Värdegrundsarbete

  • Förankring
  • Varumärkesplattform

  • Erbjudande
  • Vision
  • Värdegrund
  • Varumärkeslöfte
  • Framgångsområde
  • Kommunikationsplattform

  • Personas
  • Grafisk profil
  • Copyplattform
  • Brandbook
  • Koncept & Idé
  • Crm

  • Förankring
  • Kanalstrategi

  • Köpprocessen
  • Digital Strategi
  • Digital närvaro

  • Webbplats
  • Sociala medier
  • E-handel
  • SEO/SEM/SEA
  • Content

  • Print
  • Film
  • 3D
  • Redaktör
  • White papers
  • Magasin/News
  • Blogg
  • Podcast
  • Fysisk närvaro

  • Mässor och event
  • Säljaktiviteter
  • Leads generering

  • Tvillinganalys
  • Retargeting
  • Marketing Automation
  • Konverteringsoptimering
  • Analys och tester

  • Webbanalys
  • Varumärkestracking
  • Förtest
  • Effektmätning
  • Koncepttest
  • Strategi lojalitetsprogram

  • Organisation
  • Resurser/Genomförande
  • Branschspecifikt upplägg
  • Bonussystem
  • Analys/Kunddialog

  • Lyssna & Lär
  • NKI
  • Löpande Kommunikation

  • Content
  • Fysisk närvaro
  • CRM

  • Relationer
  • resan-linjen

    Varumärkesresan

    Här lägger vi grunden till ett framgångsrikt och målinriktat varumärkesarbete. Det är här vi skapar förutsättningarna för den kommunikation vi sedan jobbar med i nästa resa. Allt i syfte att öka vår konkurrenskraft genom relevanta och attraktiva budskap till kunden.

    Köpresan

    I dagens digitala värld är det oerhört viktigt att ha koll på sina kunders köpresa, som är mer komplex idag än tidigare. Var börjar den? När tas beslut om köp? Det är helt enkelt en kartläggning av kundens beteende, från informationsinsamling kring produkten till köp. Vi reder ut vilka kanaler kunderna rör sig i och var och när vi måste synas med relevanta budskap.

    Lojalitetsresan

    När kunden väl är kund börjar nästa resa. Nu gäller det att fortsätta uppmärksamma kunden och att bygga lojalitet så att kunden kommer tillbaka. Det gäller att målmedvetet lyssna till kundernas erfarenhet så här långt och att samla in information så vi ständigt kan förbättra kundrelationen. Det är betydligt billigare att behålla kunder än att hitta nya.

    Analys/Kunddialog

  • Lyssna & Lär
  • Trend- och omvärldsanalys
  • Målgruppsanalays
  • Konkurrentanalys
  • Varumärkesanalys
  • Kundens köpresa
  • NKI
  • NMI
  • Värdegrundsarbete

  • Förankring
  • Varumärkesplattform

  • Erbjudande
  • Vision
  • Värdegrund
  • Varumärkeslöfte
  • Framgångsområde
  • Kommunikationsplattform

  • Personas
  • Grafisk profil
  • Copyplattform
  • Brandbook
  • Koncept & Idé
  • Crm

  • Förankring
  • Kanalstrategi

  • Köpprocessen
  • Digital Strategi
  • Digital närvaro

  • Webbplats
  • Sociala medier
  • E-handel
  • SEO/SEM/SEA
  • Content

  • Print
  • Film
  • 3D
  • Redaktör
  • White papers
  • Magasin/News
  • Blogg
  • Podcast
  • Fysisk närvaro

  • Mässor och event
  • Säljaktiviteter
  • Leads generering

  • Tvillinganalys
  • Retargeting
  • Marketing Automation
  • Konverteringsoptimering
  • Analys och tester

  • Webbanalys
  • Varumärkestracking
  • Förtest
  • Effektmätning
  • Koncepttest
  • Strategi lojalitetsprogram

  • Organisation
  • Resurser/Genomförande
  • Branschspecifikt upplägg
  • Bonussystem
  • Analys/Kunddialog

  • Lyssna & Lär
  • NKI
  • Löpande Kommunikation

  • Content
  • Fysisk närvaro
  • CRM

  • Relationer
  • Whitepapers

    {"status":false,"message":"Whitepaper not found"}

    När vill du träffa oss?

    Som du märker har vi mycket att berätta. Det kanske är dags att ses? Fyll i din mejladress här eller kontakta någon av oss direkt. Om inte annat för att titta förbi och få en kaffe och en pratstund. Sånt gillar vi också.